مراسم یادواره شهیدان شاخص قزوین با حضور مدیرکل زندانها، جمعی از مسولین قضایی و فرماندهان سپاه صاحب الامر(عج) در زندان مرکزی برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین،این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گشت و سپس فرهاد بهرامی مدیرکل زندانهای استان ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان در این مراسم، یاد و خاطره شهیدان رضا حسن پور، علی میوه چین، جمیل لشگری و مرتضی جلالیان را گرامیداشت و گفت: ما تا پای جان زیر سایه حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنیم .

یادواره شهدای شاخص استان قزوین بمیزبانی زندان مرکزی برگزار شد

وی افزود: ایده و آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان ها و اهداف اسلام ناب محمدی است . اگر وعده صادق خدا از دست رزمندگان اسلام بیرون نمی آمد؛مشخص نمیشد چگونه دشمنان دستشان در دستان یکدیگر است.

مدیرکل زندانهای استان در پایان سخنان خود هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا برشمرد.

در ادامه سردار آذربایجایی فرمانده سابق سپاه صالحب الامر(عج)واز همراهان و همرزمان شهیدان رضا حسن پور و علی میوه چین به روایتگری و خاطره گویی از حال و هوای دوران رزم شهدا و بازگویی خاطرات آن شهدای بزرگوار پرداخت.

یادواره شهدای شاخص استان قزوین بمیزبانی زندان مرکزی برگزار شد

همچنین دراین مراسم از کارکنان ایثار گر، جانباز و فرزندان شاهد زندانهای استان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha